We zijn er klaar voor..... - Reisverslag uit Dreumel, Nederland van Marja & Paul Baarslag - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor..... - Reisverslag uit Dreumel, Nederland van Marja & Paul Baarslag - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor.....

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja & Paul

15 November 2008 | Nederland, Dreumel

We zijn nog niet vertrokken en nu staan er al leuke berichtjes op onze site! Dank jullie voor jullie interesse en wensen!
Na een leuke en lekkere afscheidslunch met hele fijne collega's lijkt de tijd in de 5de versnelling te zijn gezet. Het regelwerk is klaar en gaf een aantal hele leuke ervaringen. Een vriendelijke dame van de ANWB die ontzettend enthausiast met ons meedacht, spulletjes kopen voor onderweg en praten met banken over ons aanstaand vermogen geeft ook een goed en vooral ook rijk gevoel.....
En omdat we ervoor gekozen hebben geen afscheidsfeest te geven maar kleine persoonlijke "afscheidsfeestjes" zijn we hier ook zo'n beetje dagelijks mee bezig...zo nu en dan gepaard met een kater en of een traantje. Zij vindt het soms erg moeilijk, hij geniet gewoon van zijn biertje. Het levert ook veel mooie momenten op met de mensen om ons heen.
Van een bijzonder mens kreeg ik een mooi gedicht wat eigenlijk alles zegt over de dubbele gevoelens in deze periode:

Leven is

• 15 November 2008 - 17:44

Elodie:

Afscheid
    is eigenlijk
    het begin van iets nieuws.

liesf Elo

• 15 November 2008 - 17:45

Elodie:

Afscheid
    is eigenlijk
    het begin van iets nieuws.

liesf Elo

• 15 November 2008 - 21:00

Anneke:

Oei, jullie gaan door een 8-baan van emoties.

Tot ziens in december op île d'Oléron!

• 21 November 2008 - 16:20

Ursula:

Leuk om ook jullie verhaal, gevoel en belevenissen te volgend. Mijn motto is: afscheid nemen bestaat niet :-)!!! Tot later.... Liefs

Marja & Paul

De globale route; 5 december eerst via West Afrika door het continent dan met de boot vanuit Kenia naar Azie,Australie, Nieuw-zeeland, vervolgens met de boot naar Argentinie om dan naar Mexico te rijden! Voor meer foto's: http://www.flickr.com/photos/marjaenpaul/

Actief sinds 27 Aug. 2008