nog 2 maanden.....het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Dreumel, Nederland van Marja & Paul Baarslag - WaarBenJij.nu nog 2 maanden.....het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Dreumel, Nederland van Marja & Paul Baarslag - WaarBenJij.nu

nog 2 maanden.....het aftellen is begonnen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marja & Paul

03 Oktober 2008 | Nederland, Dreumel

De camper gaat steeds meer op een huisje lijken zoals jullie op de foto's kunnen zien. De tijd vliegt voorbij en behalve alle regel dingen, werken en het huis leegmaken zijn er zoveel dingen die we nog willen doen zodat onze kalender aardig vol loopt.
Het afscheid nemen is eigenlijk al begonnen. De spullen die we in jaren bij elkaar gesprokkeld hebben worden nu van alle kanten opnieuw bekeken en iedere keer opnieuw is er de vraag of het bewaard moet worden of niet, voor iemand met een aangeboren verzameldrang best lastig. Alles heeft zijn eigen verhaal en bijna 40 jaren trekken in gedachten voorbij wanneer ik op een poeziealbum, een oud rapport een vergeten boek ofiets dergelijks stuit.
Meubels op marktplaats en elke dag raakt ons huis een stukje leger..
Bij de meeste dingen die we doen speelt de aanstaande reis in gedachten een rol. En bij sommige dingen is dat meer dan leuk, zoals de file staan. Het vooruitzicht dat jaren niet meer mee te maken maakt de reis bij voorbaat al de moete waard.......

De camper is al van zonnepanelen voorzien en we voelen de Afrikaanse zon al bijna branden.

Marja & Paul

De globale route; 5 december eerst via West Afrika door het continent dan met de boot vanuit Kenia naar Azie,Australie, Nieuw-zeeland, vervolgens met de boot naar Argentinie om dan naar Mexico te rijden! Voor meer foto's: http://www.flickr.com/photos/marjaenpaul/

Actief sinds 27 Aug. 2008