link naar hyves lastig!! - Reisverslag uit Dreumel, Nederland van Marja & Paul Baarslag - WaarBenJij.nu link naar hyves lastig!! - Reisverslag uit Dreumel, Nederland van Marja & Paul Baarslag - WaarBenJij.nu

link naar hyves lastig!!

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja & Paul

25 November 2008 | Nederland, Dreumel

werkt niet goed of helemaal met trage internetverbindingen....dus liever mailen.

• 02 December 2008 - 12:29

Ria Pastoor:

hoi, hoe gaat het, is het huis leeg en staan jullie op het punt te vertrekken. Ik wens jullie een goedereis en geniet nog van de laatste dagen van familie en vrienden.Ik mis je wel hoor Marja. Vooral de rokersgroep wordt steeds kleiner. Wij hebben nl. weer een zwangere die zo nodig moest stoppen, Carina.
    groetjes en veel liefst toegewenst van Ria

• 03 December 2008 - 20:53

Peter Hoks:

hoi,succes met jullie reis en probeer er van te genieten. in elk geval veel plezier en geluk toegewenst namens t "PH performance"team !!!!

• 04 December 2008 - 15:00

Martineke:

heftige tijden voor jullie, veel sterkte met afscheid nemen, loslaten.
    een hele goede reis toe gewenst. groetjes.

• 04 December 2008 - 20:43

Kimberly (L):

haay tante marja& ome paul

ik wens jullie veel plezier.
    ik zal aan jullie denken.
    ik kom jullie op zoeken als mama wil:D
    ik ga 5 januari al naar kader.

xxx kimberly houw veel van jullie

• 08 December 2008 - 12:41

Nelleke Veldhuizen:

Ja het is zover, jullie zijn vertrokken. Gelijk met de Sint op weg naar het zuiden. Ik hoop dat jullie een goede reis zullen hebben, met veel nieuwe inspirende ervaringen!

• 08 December 2008 - 14:37

Petra:

Lieve Marja en Paul,
    Na een bijzondere vorige week,zijn jullie nu op weg naar...?(of op bezoek in Ile Dóleron?)Wij wachten met spanning op jullie eerste berichten!Groetjes Petra en Hans.

Marja & Paul

De globale route; 5 december eerst via West Afrika door het continent dan met de boot vanuit Kenia naar Azie,Australie, Nieuw-zeeland, vervolgens met de boot naar Argentinie om dan naar Mexico te rijden! Voor meer foto's: http://www.flickr.com/photos/marjaenpaul/

Actief sinds 27 Aug. 2008