Kort berichtje - Reisverslag uit Abor, Ghana van Marja & Paul Baarslag - WaarBenJij.nu Kort berichtje - Reisverslag uit Abor, Ghana van Marja & Paul Baarslag - WaarBenJij.nu

Kort berichtje

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja & Paul

09 Mei 2009 | Ghana, Abor

De wond op zijn voet is zo goed als genezen. Het is dicht en hij loopt weer als een nieuwe!! Al die lieve berichtjes van jullie heeft vast het genezingsproces versneld.

Foto s hiervan leek ons geen goed idee, aangezien bij sommige mensen ongetwijfelt de maaginhoud naar buiten zou zijn gekomen...
Wij zelf hoeven het niet meer te zien.
We hopen het niet meer mee te maken en hebben een goede les geleerd. Geen korstjes meer kapot krabben!!!!!

• 09 Mei 2009 - 18:43

Toon & Monique:

He wat fijn om te horen dat het voetje weer helemaal OK is.

Dikke kus van ons
    Monique

• 10 Mei 2009 - 11:29

Barbara:

Gelukkig, goed nieuws! We maakten ons toch wel een beetje zorgen..

• 10 Mei 2009 - 12:17

Hans:

Ach, Paul wilde gewoon een wit voetje halen bij Marja en dat werd een groene. Nou ja, altijd al groene vingers gehad en nu ook en groene voet.
    Haha.

Loop ze kieviet!
    Groetjes.

(ik ben toch wel benieuwt hoor naar die foto's)

• 11 Mei 2009 - 19:20

Fam Born :

wat fijn om te horen dat
    alles weer goed is met je voet vele lieve groetjes van ons

• 14 Mei 2009 - 12:30

Kimberly:

heey wat fijn omtehoren dat het goed gaat.
    ik mail zovert wel weer keer maar dan moeten jullie ook wel trug mailen:P

Marja & Paul

De globale route; 5 december eerst via West Afrika door het continent dan met de boot vanuit Kenia naar Azie,Australie, Nieuw-zeeland, vervolgens met de boot naar Argentinie om dan naar Mexico te rijden! Voor meer foto's: http://www.flickr.com/photos/marjaenpaul/

Actief sinds 27 Aug. 2008