De eerste voorbereidingen - Reisverslag uit Dreumel, Nederland van Marja & Paul Baarslag - WaarBenJij.nu De eerste voorbereidingen - Reisverslag uit Dreumel, Nederland van Marja & Paul Baarslag - WaarBenJij.nu

De eerste voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marja & Paul

03 September 2008 | Nederland, Dreumel

Na jaren van dromen over een zuidelijk rondje wereld gaat het dan eindelijk gebeuren. Ons huis supersnel verkocht zodat de reiskriebels ongegeneerd hun weg kunnen gaan en de voorbereidingen kunnen beginnen.
De globale route is zo ongeveer uitgestippelt..maar het mooie van vrij zijn is dat deze route op elk tijdstip veranderd kan worden. Eerste prioriteit was uiteraard muziek voor onderweg. Na dagen hard werken staan er zo'n 11.000 nummers op onze nieuwe laptop. Toen was het tijd voor vervoer...en aangezien hij 2 rechtse handen heeft hebben we gekozen voor een kale bus. Hij is druk bezig met ons nieuwe huisje op wielen en iedere keer als zij met haar ogen knippert zit er weer een kastje extra in de bak....heel handig gezien het aantal kledingstukken waar zij moeilijk afstand van kan doen.
Dus op een paar niet onbelangrijke regeldingen na zijn we er helemaal klaar voor......

• 25 Oktober 2008 - 15:51

Marjolein Pellen:

Wooouuuw,

Echt super gaaf wat jullie gaan doen joh. Ik heb dr respect voor, om zomaar alles achter te kunnen laten. Afrika is erg mooi kan ik jullie vertellen. Ben er afgelopen zomer 3 weken geweest:P succes met de voorbereidingen, en ik blijf jullie zeker volgen via deze site!!!

Groeten Marjolein

• 19 November 2008 - 19:51

Petra En Hans:

Hallo wereldburgers, Leuke avond gehad afgelopen vrijdag .
    Ik hoop dat ik begin dezember nog wat van jullie kan leren , petra vertelde me dat we hadden afgesproken om begin dezember eens koffie te gaan drinken , ik was dit na al die frikandellen smorgens vergeten .
    Groetjes uit winssen,
    ene leuke site

Marja & Paul

De globale route; 5 december eerst via West Afrika door het continent dan met de boot vanuit Kenia naar Azie,Australie, Nieuw-zeeland, vervolgens met de boot naar Argentinie om dan naar Mexico te rijden! Voor meer foto's: http://www.flickr.com/photos/marjaenpaul/

Actief sinds 27 Aug. 2008