voorbereiden - Reisverslag uit Dreumel, Nederland van Marja & Paul Baarslag - WaarBenJij.nu voorbereiden - Reisverslag uit Dreumel, Nederland van Marja & Paul Baarslag - WaarBenJij.nu

voorbereiden

Door: paul

Blijf op de hoogte en volg Marja & Paul

15 Oktober 2008 | Nederland, Dreumel

We zijn weer wat verder in de tijd gegaan en het is nog maar 6 weken voordat we gaan. Druk, druk, druk. Maar wel leuk druk,Nu al weten dat je "vrij" bent van dagelijkse dingen en alleen nog maar leuke dingen doen.
Niet dat we nu geen leuk leven hebben, maar toch.
Het materiele aspect is erg RAAR. Wat doe je met een kinderboek dat je toen je acht was gekregen hebt,die leuke posterfoto van een vorige reis.Allemaal overbodig maar toch ook wel zonde om weg te doen. De vreemdste herinneringen schieten door je hoofd.

• 21 Oktober 2008 - 22:45

Bianca:

Ik heb jullie gevonden!!!

• 26 Oktober 2008 - 10:57

Kimberly:

haay

• 26 Oktober 2008 - 20:14

Petra:

En zelfs ik heb jullie ook gevonden...Meteen het emailadres doorgegeven,lekker gemakkelijk wanneer het bijna vanzelf binnenkomt,succes met de laatste voorbereidingen!Petra.

• 28 Oktober 2008 - 19:36

Nicoline Valkenburgh:

He Marja! Moest toch ff stiekum kijken hoor op jullie site! Wat ziet die er goed uit!!!! Echt gaaf zeg wat jullie gaan doen! Tja, dat afscheid nemen he...hopelijk donderdag ook drank bij??? Groetjes! Nicoline

• 31 Oktober 2008 - 09:09

Patricia Giesen:

Hallo beste mensen,
    Even kijken hoe de site eruit ziet! Leuk zeg om jullie zo te kunnen volgen. Veel plezier en succes met alle voorbereidingen,
    Liefs Patricia

• 31 Oktober 2008 - 13:07

Martineke:

Nou, een paleisje wordt het jullie home! leuk om het in het "eggie" te zien, jammer dat we echt afscheid moesten nemen! veel succes en sterkte met de laatste loodjes!

• 08 November 2008 - 14:04

Ursula:

Nog 'n klein maandje en dan gaan jullie!!! Ik vind het ERG TOF voor jullie, ben 'n beetje jaloers ;-) en in gedachten zal ik met jullie meereizen! Veel liefs en warme knuffels voor jullie :-)

• 10 November 2008 - 20:25

Nina:

Het is gelukt, ik kan jullie volgen.
    Veel succes met de verdere voorbereidingen en met het afscheid nemen van de dingen in Nederland.
    Liefs Nina

• 12 November 2008 - 21:52

Bianca:

Ik doe altijd lavazzo koffie in de percolator, erg lekker!

• 15 November 2008 - 21:28

Marian:

Ha jullie! Wat dachten jullie, laten we maar een link sturen, want anders vinden ze het nooit (haha). Nou... het is gelukt hoor!!!

Marja & Paul

De globale route; 5 december eerst via West Afrika door het continent dan met de boot vanuit Kenia naar Azie,Australie, Nieuw-zeeland, vervolgens met de boot naar Argentinie om dan naar Mexico te rijden! Voor meer foto's: http://www.flickr.com/photos/marjaenpaul/

Actief sinds 27 Aug. 2008